התקשרו עכשיו
התקשרו עכשיו אקולוגיק

התקשרו

צרו קשר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש

נווטו

ניקוי פיח אחרי שריפה

לא קל להתמודד עם נזקי השריפה וברגעים אלו יהיו לכם הרבה משימות על הראש. אחת מהמשימות שנשמעות הכי שוליות בזמנים כאלו הוא ניקוי הפיח שנוצר מהעשן כתוצאה מהשריפה. כיצד ניתן לנקות את הפיח ומה יש לעשות כדי להשלים את המשימה כמה שיותר מהר?

מאין מגיע הפיח שנדבק לקירות?

כאשר פורצת שריפה, אחד הגורמים הכי מסוכנים בה הוא דווקא העשן. כמובן שגם החום הרב שנוצר יכול לגרום להרס רב, ועיקר הציוד שייהרס יהיה מהאש ולא מהעשן, אך העשן עצמו יכול לגרום לשיקום ארוך מאוד כאשר הוא נכנס לתוך הבטון ולתוך הרהיטים ולמעשה נותן להם מראה שחור ומפויח. קשה מאוד לשקם את המבנה אחרי שפרצה בו שריפה כאשר יש בו פיח, כיוון שגם ברמה הפסיכולוגית הפיח נותן מראה של מקום שאינו ראוי למגורים. הפיח יכול להידבק לקירות, הוא יכול להידבק לדלת, לפרופילי החלונות ולעוד רהיטים רבים אחרים. מה אפשר לעשות כדי להסיר אותו?

כיצד ניתן לנקות את הפיח?

ניקוי פיח אחרי שריפה

בעת שיקום נזקי שריפה תהליך ניקוי פיח אחרי שריפה היא משימה מהקשות יותר שאפשר לבצע בכמה שיטות. אחת השיטות הנפוצות והטובות ביותר היא ניקוי בחול, כאשר בניקוי זה משתמשים במכשירים ייעודיים להתזת חול שמטרתם להתיז חול במהירות גבוהה אל עבר המשטח. ניקוי החול יכול להיות הרבה יותר קל ממה שנדמה כאשר מבצעים אותו באופן מקצועי ובכל מקרה שימוש עצמאי במכשיר זה מחייב ניסיון מקדים והכשרה מקצועית. ניתן לנקות באמצעות החול כל משטח שרוצים, החל ממשטחי מתכת, משטחי בטון ואפילו אבנים טבעיות במידה והן משתתפות בבנייה במקום.

מה מהלך הניקיון בפועל?

ניקוי בחול יכול להתבצע בשתי שיטות כאשר שיטה אחת היא החדרת החפץ שצריך לנקות אל תוך מיכל שבו החול מסתחרר, והאפשרות השנייה היא לנקות משטחים גדולים באמצעות אקדח. החול עצמו מותז באמצעות מדחס אוויר אל עבר המשטח שיש לנקות, בדרך כלל קירות אבן, וכך הגרגירים נכנסים מתחת לכתם הפיח ומסירים אותו מכוח האינרציה. כך למעשה ניתן לנקות משטחים גדולים מאוד בלי לבזבז זמן רב, כאשר הוא חומר ניקיון יעיל במיוחד גם לכתמים אלו שנמצאים בשכבות העליונות.

מה היתרונות בניקוי פיח בחול?

התזת חול היא אחת השיטות הכי טובות לניקוי פיח אחרי שריפה מהסיבה שהחול עצמו אינו מלכלך. אמנם אנו רגילים לכך שהחול מלכלך, אך זה קורה כאשר אנו חוזרים מחוף הים. כאשר משתמשים באקדח לניקוי חול כדי להסיר את כתמי הפיח מקירות האבן במבנה, החול למעשה לא מותיר לכלוך וגם החול שנותר יהיה מזערי ביותר וקל מאוד לניקוי. החול יעיל מאוד להסרת פיח כיוון שהוא מנקה את הקירות בלי השקעת מאמץ פיזי, וכך למעשה הניקיון הופך להיות חוויה חיובית שלא כמו משימות ניקיון אחרות. ניקוי חול גם זול מאוד ביחס לתוצאה המדהימה ולמהירות הניקוי שהוא מספק.

מי יכול להציע שירות ניקוי חול?

ניקוי חול כדי להיפטר מכתמי פיח יכול להתבצע על ידי מגוון חברות שפועלות בישראל כאשר אל כולן תוכלו להגיע אחרי חיפוש קצר באינטרנט. חשוב מאוד לבדוק את איכות החברה על ידי מספר פרמטרים כאשר הניסיון שלה הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר. שירותי הניקיון שהחברה מציעה צריכים להיות מקצועיים וחייבים לכלול אחריות, לכל מקרה שבו ייגרם איזה שהוא נזק. המטרה בקריאה לחברה היא לשקם את המבנה ולהיפטר מכתמי הפיח אך לעתים צוות ניקיון לא מקצועי יכול לגרום נזק נוסף. חשוב מאוד לבדוק גם את התמחור של החברה, את היחס האישי שלה וכמובן את ההמלצות עליה.
לפרטים נוספים וייעוץ בנושא צרו קשר עם חברת אקולוג'יק ניקוי חול וצבע.

ניקוי פיח לאחר שריפה

צרו קשר

מספר זה הינו מספר וירטואלי שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון של בית העסק מופיע בעמוד צור קשר באתר.

דילוג לתוכן