התקשרו עכשיו
התקשרו עכשיו אקולוגיק

התקשרו

צרו קשר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש

נווטו

הסרת כתמים מאבן טבעית

אין ספק שאבן טבעית יכולה לשדרג את הבית שלכם בצורה משמעותית, כאשר כל בית אחר ייראה לידו פחות מקורי ופחות מיוחד. כמובן שגם מטבח חוץ מבטון יכול לעזור לכם לחיות באיכות חיים גבוהה יותר, אך מה יקרה כאשר האבנים הללו יספגו את הפיח מהברביקיו שאתם עושים? לנו באקולו'גיק יש את התשובה הטובה ביותר והיא נקראת ניקוי חול!

אלו כתמים יופיעו על אבן טבעית?

הסרת כתמים מאבן טבעית

אבן טבעית יכולה להיות משולבת במגוון רחב של מקומות. את האבן הזו אנו רגילים לראות בעיקר במקומות עתיקים, כמו למשל העיר העתיקה בירושלים או העיר העתיקה בעכו, אך היא יכולה להיות גם בשדרות בעיקר, בגננים ציבוריים ועוד. כתמים אלו יכולים להופיע כתוצאה מפיח ומעשן, הם יכולים להגיע כתוצאה משתייה או אכילה והרשימה עוד ארוכה. הכתמים שמופיעים על האבן יכולים להיות עיקשים מאוד ולא יאפשרו הסרה פשוטה, בוודאי לא עם חומרי ואמצעי הניקיון הרגילים שבהם אתם משתמשים באופן שגרתי. אין לכם מה לדאוג כי לנו בכל מקרה יהיו תשובות לכל המצבים!

מה הבעייתיות בהסרת כתמים כאלו?

למה כל כך בעייתי להסיר את הכתמים מאבנים הטבעיות? כאשר אתם מביטים על הכתם שיש על האבן מקרוב, אתם מבינים כי החומר שגרם לכתם נטמע בה. זה לא שהכתם נמצא על השכבה העליונית והחיצונה, הוא כבר נמצא בשכבות עמוקות יותר ולכן אפילו כאשר תגרדו את האבן הכתם לא יוסר. הבעייתיות היא למעשה המרקם של האבן שלא מאפשר ניקוי פשוט כמו משטחים חלקים אחרים, כמו למשל זכוכית, פלסטיק וכמובן גם עץ. אמנם לכל אחד מהמשטחים הללו יש חסרונות אחרים אך ניקוי אבן טבעית היא ללא ספק משימה שרק מקצוענים יוכלו לעמוד בה.

כיצד אפשר להסיר את הכתמים?

אנו באקולוג'יק ניקוי חול וצבע מתמחים במגוון רחב של ניקיונות כאשר גם הסרת כתמים מאבן טבעית היא משימה פשוטה עבורנו. לנו יש את היכולת והציוד המתאים לנקות את האבן באמצעות התזת חול, שהיא אחת הפעולות הכי יעילות שיש התזת חול היא פעולה מהירה במיוחד שמתבצעת על ידי אקדח ייעודי שמכיל מיכל קטן של חול ומדחס אוויר. המדחס מתיז את החול במהירות דרך פייתה אקדח אל עבר המשטח שיש לנקות, במקרה הזה זו האבן הטבעית שלכם בבית או בעסק, וכך החול פוגע באותם כתמים שנטמעו באבן ומסיר אותם. שיטה זו יעילה במיוחד, היא בטוחה מאוד והיא גם זולה מאוד ביחס לשיטות אחרות.

מה היתרונות של ההתזה

התזת חול על אבן היא פעולה מושלמת להסרת כתמים מאבן טבעית, אפילו הכתמים הכי עיקשים שיש. היתרון הראשון היא כמובן מהירות הפעולה כאשר הצוות שלנו יסביר לכם בדיוק כמה זמן משוער ייקח לצוות הניקיון להסיר את הכתמים, כאשר אפילו להסרת כתמים משטח רב, אפשר להסתפק במנקה אחד מוכשר. הסרת כתמים מאבן טבעית על ידי ניקוי חול היא פעולה נהדרת גם כיוון שהחול לא פוגע באבן עצמה וגם לא באזורים שלא צריכים לעבור ניקוי, זאת בשונה מחומרי ניקוי נוזליים שיכולים לפגוע במשטח עצמו, לעתים ברמה קשה.
אז אם אתם רוצים לנקות את החומה שיש לכם בבית, אם אתם רוצים לנקות את אבני הנוי הטבעיות שיש לכם בחצר, זה הזמן שלכם להתקשר אלינו! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

צרו קשר

מספר זה הינו מספר וירטואלי שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון של בית העסק מופיע בעמוד צור קשר באתר.

דילוג לתוכן