התקשרו עכשיו
התקשרו עכשיו אקולוגיק

התקשרו

צרו קשר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש

נווטו

ניקוי חול בים המלח

מהי התזת חול?

שיטה זו מתבססת על הגודל המזערי של גרגירי חול שיכול להיכנס לשכבות העמוקות ביותר אפילו של חומר קשה יחסית כמו מתכת. גרגירי החול יכולים להיות יעילים מאוד לניקיון אפילו שהחול נתפש כחומר מלכלך אחרי שאנו חוזרים מחוף הים. באמצעות התזה במהירות גבוהה של גרגירי החול ניתן למעשה לחדור אל השכבות הללו די בקלות ובלי ליצור לכלוך רב מסביב. התזת חול יכולה להתבצע בשתי דרכים: הדרך הראשונה היא באמצעות מיכל גדול שבתוכו החול מסתחרר במהירות גבוהה. האפשרות השנייה היא באמצעות אקדח התזה שמחובר לכלי קיבול בו נמצא החול ולמדחס אוויר.

מהם היתרונות?

  • ניקוי חול היא שיטת ניקיון מהירה במיוחד. כל מה שצריך לעשות זה להטעין את האקדח ולחבר אליו את מדחס האוויר ואז להתיז עד להעלמת החומרים שרוצים לנקות, החל ממלח על המכונות של מפעלי ים המלח ועד חלודה שמתקלפת ממשטח ברזל או כתמי פיח וגריז.
  • התזת חול אינה רק פעולה שיכולה להסיר כתמים רבים אלא גם מתבצעת במחיר הוגן ובבטיחות מלאה.

תחזוקת מפעלים בים המלח

התזת חול בים המלח

ניקוי בחול היא אחת הפעולות החשובות ביותר בתחזוקת מפעלי ים המלח. המפעלים מייצרים מלחים שונים לכל מיני שימושים. הבעיה עם עיבוד המלח וכל שאר אוצרות הטבע שיש באזור, כמו למשל אשלג, היא שהחומרים הללו נדבקים למכונות. עם הזמן המכונות יסבלו מציפוי של אותם חומרים מה שלא יאפשר את המשך העבודה. קשה לנקות את החומרים הללו מהמכונות באמצעות ניקוי ידני ולכן רק ניקוי חול יכול לסייע. גרגירי החול יכולים להסיר במהירות את החומרים הללו ובלי צורך במאמץ ידני כלל, כך שהתחזוקה הופכת להיות פשוטה מאוד.


חייגו אלינו עכשיו להזמנת שירות 0723268214


מי יכול לבצע את הניקיון?

סוג ניקיון זה אולי נשמע לכם פשוט אך הוא יהיה כזה רק אם יבצע אותו צוות מקצועי. הצוות גורם לפעולה להיראות פשוטה כי הוא עושה זאת שנים רבות אך מי שלא יתאים את הניקוי לסוג הכתמים או לסוג המשטח יכול להבין שהמשימה לא תמיד תהיה יעילה כל כך. חשוב לזכור כי התזת חול בים המלח היא לא רק משימה חשובה אלא קריטית לפעילות שלהם ולכן אתם חייבים לזכור כי עבודה נקייה ונטולת תקלות תתקבל רק בבחירה של חברה אמינה כמו חברת אקולוג'יק שיודעת מה היא עושה.

איך ממשיכים מכאן?

כדי לקבל ניקוי חול יעיל ומקצועי במפעל שלכם אתם צריכים לפנות אלינו, אנו תמיד נהיה כאן לשירותכם עם שירות אדיב ואישי שזוכה להמלצות מכל הכיוונים. לא סתם מעגל הלקוחות שלנו רק מתרחק והפכנו להיות שם בתחום. הניסיון שלנו עושה את ההבדל אך גם הצוות שלנו שפועל בתודעת השירות הכי גבוהה שיש . זה הזמן להתקשר אלינו ולקבל את כל המידע שאתם צריכים.

צרו קשר

מספר זה הינו מספר וירטואלי שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון של בית העסק מופיע בעמוד צור קשר באתר.

דילוג לתוכן